Conversie optimalisatie

Je hebt een mooie website, maar moeite deze te converteren naar klanten? Wij laten je graag zien hoe wij jouw website bezoekers nog sneller omzetten in klanten. CRO (Conversion Rate Optimization) verbetert het conversie percentage van je website. Van eerste website bezoek tot klant, wij zorgen dat alles soepel verloopt.

trechter

Meer klanten

Zet meer bezoekers, eenvoudiger om in klanten. Meer klanten is meer omzet.

telefoon

Eenvoudig contact

Verschillende call to actions op de pagina’s laat bezoekers eenvoudig contact opnemen.

website gebruiker

Meten is weten

Laat je website analyseren en de pijnpunten vertalen naar een optimale conversie voor jouw website.

Wat is conversie optimalisatie?

Conversie optimalisatie is je website zo inrichten, dat deze bezoekers makkelijker converteert naar klanten. Zoals je wellicht weet is Google de nummer één zoekmachine. Het is dan ook heel logisch dat je hier goed vindbaar wil zijn voor jouw doelgroep. Ook is het fijn als je veel bezoekers krijgt op jouw website. Maar eenmaal op de website wil je deze natuurlijk converteren naar klanten. Op zijn minst een actie laten ondernemen om meer informatie te krijgen over jouw dienst of product om hier weer op in te spelen, zodat ze uiteindelijk jouw product of dienst kopen.

Conversie optimalisatie zet meer bezoekers om in klanten

Het gaat niet zo zeer om het aantal bezoekers dat op je website komt. Je wil waardevolle bezoekers op je website hebben, die binnen jouw doelgroep vallen en uiteindelijk klant worden. Meer bezoekers betekent niet een beter rendement. Om te zorgen dat deze bezoekers ook klant worden, is het belangrijk te analyseren wat zij doen, zodra ze op je website komen. Dit maakt inzichtelijk op welke punten bezoekers afhaken, of juist langer op je website blijven om meer over je bedrijf te weten te komen.

Hoe conversie optimalisatie kan helpen

Wij laten je graag zien hoe wij je onderneming succesvoller kunnen maken online. Eén van de technieken die wij hiervoor gebruiken is de “call to action”.

Call to action

Hoe zorgen wij dat bezoekers makkelijke worden geconverteerd worden naar klanten? Dit doen wij door zogenaamde call to actions te plaatsen op je website. Hiermee roepen wij de bezoeker op om in actie te komen. Dit kan bijvoorbeeld zijn het inschrijven voor een nieuwsbrief, een quiz te doen of een E-book te downloaden. Al deze technieken dragen bij dat de bezoeker een contactmoment creëert, en informatie achter laat. Hier kun jij dan op inspelen en de potentiële klant benaderen.

Meten is weten

Door je website goed te analyseren en de pijnpunten in kaart te brengen kunnen we beginnen met conversie optimalisatie. Hierbij kunnen wij verschillende testen doen, bijvoorbeeld met een A/B-test om te zien welke pagina nu het meest converteert. Dit is maar een klein onderdeel om je website te perfectioneren voor meer conversies. Wil je weten hoe je meer uit je website kunt halen en meer bezoekers kunt omzetten in klanten? Neem dan contact op en onze specialisten helpen je graag verder!

Conversie optimalisatie check

Wil jij weten of de conversieratio van jouw website verhoogt kan worden? Heb je veel klanten die hun boodschappen in de winkelmand houden op de checkout pagina? Doe dan nu de conversie check! De kleinste details bepalen of een bezoeker een aankoop doet of je website weg klikt. Wij maken een gratis analyse van jouw website. Uiteraard is dit geheel vrijblijvend. Een van onze medewerkers zal contact opnemen om de analyse te bespreken.

Conversie optimalisatie om meer klanten uit je bezoekers te halen?

Vul dan het onderstaande formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact op.

Jouw voordelen.

  • Meer en sneller bezoekers omzetten in klanten

  • Verhoogde opbrengst per bezoeker

  • Minder kosten per bezoeker

  • Bezoekers sturen naar waar jij ze wilt hebben